2018/12/31

ADI. URTEARI AGUR ESATEKO

Aztakarriko erreka eta Odiako erreka artean mendi bizkar bat sortzen da, Iturrunburu kaskoan bukatzen. Sorogain aterpetik ateratzen naiz eta Iturrunburura abiatzen naiz  mendi bizkar horretatik, eguraldi bikaina da eta tenperatura udaberrikoa, nahiz eta urteko azken eguna izan.
Mendian bakarrik ibiltzen naiz, Kintoko bakardea gozatuz eta eguzkiko lehenengo izpi ukituek urre kolore ederrekin hornitzen dute ingurua.
Aratungo lepotik pasatzen naiz Adira igotzeko eta handik, Kixarramun kaskora doan ertzatik jaisten hasten naiz eta Sorogainetik igotzen den pista hartzen dut kotxera itzultzeko.
Zirkular klasika bat egun berezi batean. Ederki urtea bukatzeko!!


Eguzkiak Adi ukitzen du


Iturrunburura iristen. Adi

Iturrunburu


Kaskotik kaskora

Iturrunburutik Urepelerantz

Heldu den helburua, Adi

Atzetik Iturrunburu

Baztan alderantz

Aratungo lepora iristen 

Adiko gailurra

Pirinioa

Aldude alderantz

Adi pagadien artean

Mendi Haundi



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina