2011/10/18

Lizara-Bisaurin-Puntal de Secús-Ibon de Estanés-Liouviella-Lizara

Foraton lepotik Collaradaren profila
Eguraldia erotu da, ez dut zalantzarik. Garai batean askotan euria edo lainoak edo... sufritu behar genuen mendira joaten ginenean, baina azken denboraldi honetan, eta urriaren erdian gaude, beti oskarbi eta eguraldi bikaina.





Mendebaldeko Pirinioa



Mendiigozaleok, egia esan, ezin gara kexatu baina aldatzeko garaia da.




Alano mendizerra eta Punta Agüerri

Beti, kutxa zaharrean, ibilaldiren bat edo bestea gordeta ditugu eta kasu honetan bakarrik joaten nintzela eta ongi ezagutzen ez nuenez, goizeko 7etan Lizaratik ateratzen naiz. Asmoa, Bisaurin, Puntal de Secús, Brecha de Secús, Ibon Estanes, Valle de los Sarrios, Cúpula de Secús eta berriz Lizarara itzultzea zen. Hasieran ilargiak laguntzen nau eta Bisaurinera iristean argitasuna jaun ta jabe egiten da.




Pirinioa kontrargian


Egunsentiak toki eder batean harrapatu nau eta argazki makina bizitza propioa balu bezala gelditu gabe ari da, Pirinioa esnatzen den bitartean.







Mendebaldean Auñamenditik Txipetaraino eguzkiak aritu du, kontrasteak orain oso bereziak dira

Bisaurinetik
Bisaurin, ipar ekialdeko aldetik jaisten

 Puntal de Secus ez nuen egina.Bisaurin iparraldetik jaisten arazorik ez dago Secus lepotik zuzen igotzeko.
  

Lepoa eta Puntal de Secus
Secús mendikatea, erdiko lepotik Estanesera 












"Puntal de Secus"etik jaisten naiz, Secus mendizerra beti gure ezkerrrean, behean lautadatxo polit bateraino, beste lautada bat dago aurrerago eta bere gainean "Brecha de Secús"era igo.

Handik iparraldetik doan bidea jarraitu eta "Ibon de Estanes"era iristen naiz. Mokau bat hartu eta bidea jarraitzen dut "Valle de los Sarrios" aldera.



 Liuviella eta Cúpula de Secús
 



Nire lehenengo ideia, Cúpula de Secús igotzea zen baina bidea ezagutzen ez dudanez, mendizerra ipar aldetik sartzen naiz eta Louviellara hasten naiz igotzen.




Ibon de Estanés


Hasieran oso beltza ikusten dut dena, oso, oso aldapatsua da, trepada txiki bat egiten dut eta belarrezko pala
handi bat hartzen dut gailurreraino. Bidean gailurretik bide normala hartuko nuela jaisteko pentsatzen nuen, baina goitik ez dago deus, Liouviellako gailurra aurrean ikusten dut, arista oso itxusia dago eta baztertzen dut, ezkerretik amildegia, eskuinetik amildegia, bakarrik etorri naizen tokitik jaistea aukera dut.

Liuviellatik, Cúpula de Secús












Orain askoz beltzago ikusten dut, baina ez dago beste aukerarik eta ditudan 5 zentzumenak eta asmatzen ditudan beste batzuk konektatzen ditut eta kontu handiz eta oso mantso belarrezko aldapa gogor horretatik jaisten naiz. Behean nagola sakon arnasten dut eta "Valle de los Sarrios"era berriz eta oso gustura iristen naiz.




Plana Mistreasatik berriz Lizara aterperaino, ordubiak dira eta nahiz eta beranduago iritsi, pozik nago







Ruta para correr 1309986 - powered by Runmap 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina